måndag 31 augusti 2015

1-årsjubileum

Idag för exakt 1 år sedan skrev jag det här inlägget som blev starten på min blogg. Tänka sig så fort ett år kan gå. Jag vill passa på att tacka alla er som har varit inne och läst, samt för alla fina kommentarer som ni skrivit. Det gör mig verkligen varm i hjärtat. Roligt är också att jag har hittat så många nya bloggar sedan jag själv startade en, bloggar som verkligen har givit mig ny inspiration. Med detta hoppas jag att det ska följa många år av skrivande och fotograferande, jag har ju så mycket till att pyssla med i trädgården och som måste dokumenteras. För tillfället är hela framsidan upp och ner men det kommer det ett inlägg om lite senare, min förhoppning och tro är att det ska bli väldigt fint när det blir klart, som sagt fortsättning följer på det projektet.








Med dessa bilder från en regntung köksträdgård (som lustigt nog mest består av perenner och buskar detta år) önskar jag en fortsatt trevlig vecka!

Kram Sofie

7 kommentarer:

  1. Grattis till ett år! Det har varit roligt att följa dig och jag ser fram emot många fler trevliga inlägg.
    Håller med om att tiden verkligen går fort. Själv har jag bloggat i två år och kommer mycket väl ihåg det första inlägget och hur det kändes.
    Kram Anette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Åh vad roligt att du tycker det:) Visst gör den, ibland vill man bara stoppa klockan lite och hämta andan. Visst var det speciellt att skriva det första inlägget, det får vi hoppas att vi aldrig glömmer. Ha det fint!
      Kram Sofie

      Radera
  2. Bara så jag vet.... Nu har jag skrivit 2 svar på ditt inlägg ifrån 2 olika webläsare men inget fastnar... Har du att du ska godkänna kommentarerna??

    //Veronica

    SvaraRadera
  3. Näe, Nu funkar det :)
    Jag skrev typ: Jag kommer också ihåg mitt första inlägg! Det kändes som om hela världen skulle läsa och tycka till... Så var det ju inte!
    Det är ul att blogga! Jag bloggar märkligt nog mer när det inte är trädgårdssäsong men det beror på att jag vill vara "därute"

    Vi hörs!

    //Veronica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vet inte riktigt varför det inte funkade dem första gångerna för jag har inga begränsningar på vilka som får kommentera eller att jag ska godkänna först. Jag kände nästan tvärt om, jag blev väldigt glatt överraskad när jag såg att det var någon som hade läst och kommenterat det första inlägget, det kändes lite surrealistiskt att någon kunde läsa mina inlägg konstigt nog;) Visst är det kul att blogga. Då kan man ju säga att du njuter när man "ska" det och blickar tillbaka sedan. Man får helst enkelt skriva när man känner för det:) Ha det fint!
      Varma hälsningar,
      Sofie

      Radera
  4. Grattis till årsdagen! Visst är det kul med bloggandet, och alla projekt i trädgården, det är bra att dokumentera det på sin blogg, trädgården förändras ju ständigt! Ser fram emot att få se lite mer från dina projekt!

    Kram Gunilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Visst är det, väldigt bra för minnet med att se vad som händer över tid på bild. Det gör den verkligen och allt som oftast när man bestämt sig för hur det ska vara kommer man på någon ändring ändå tillslut;) Vad roligt. Ha det fint!
      Kram Sofie

      Radera

Jag blir jätteglad att du läst och vill ge en hälsning, ställa en fråga eller helt enkelt ge dina synpunkter. Jag svarar på alla kommentarer, så håll utkik ifall du vill läsa svaret. Ha det fint!

Kram Sofie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...